Händer lite..



Som ni ser har det börjat hända lite saker på bloggen nu! Men kommer vara rörigt ett tag framöver också, berättar mer om det senare. Har fotat massor på sistone men bloggen har legat lite på is så har inte laddat upp nåt som ni kanske märkt. Idag jobbade jag iallafall, sen följde jag med till stan och köpte en ny mopedhjälm. Då den gamla var för liten och ska snart ta moppekort. Direkt när jag kom hem följde jag med Rebecca till Cool, hon tog ett ganska lungt pass pga. värmen, men blev lite galopp på stubbåkern ändå såklart! Nästan omedelbart efter jag kommit hem cyklade jag 2 mil med mamma på jakt efter malva-blommor! Vi hittade några stycken men tyvärr inte tillräckligt. När vi är hemma däremot ser vi att vi har egna sådana blommor på vår tomt! Iallafall så hjälpte jag till med maten och sedan tog jag ut Skrållis för att köra en runda, blev en ganska lång runda på nästan 2 h på sensommarkvällen, riktigt mysigt när solen börjar gå ner och det luktar nyskördad åker överrallt! När vi kom hem vart det nästan becksvart dock, haha. Och ja, nu ska jag kolla på en serie och ta lite lördagsgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback