Stubbåkrar



Har hur många stubbåkre-bilder som helst och visa nu känner jag, haha. Idag var det riktigt stekigt ute så gjorde inte nåt speciellt på förmiddagen mer än mina sysslor, jobb, ta hand om djuren och fixa bloggdesignen lite mer som ni ser. Efter maten åkte Rebecca till Cool, och jag hängde med såklart för att fota! (kommer fler bilder när jag har tid) efter det gick jag direkt till Skrållan för att ta ut henne träna på vår stubbåker som blev skördad idag! Det var ett rätt hårt träningspass och solen var så gått som nere redan, men guud vad hon kändes fin. Visst hon bråka lite som vanligt för hon är lite lat, men ååh bästa träningspasset på läänge som avslutades med en låång raksträcka galopp där jag bara släppte henne, fiiiina ponnyn. 
 
Imorgon är det skola och så trött som jag är ni känner jag att jag borde lägga mig...

Kommentarer
Postat av: Syster

Fast det var ju jag som fixade bloggen :(

Svar: Jaa, självklat var det du, fast jag fixa lite färger bara. Ska skriva ett inlägg om att du du som gjorde det också!
johannafranssonfoto.blogg.se

2012-08-19 @ 22:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback