Hemma från awesome ridläger




Har varit på ridläger 17-21 Juli därav har det stått stilla. Har haft sjukt kul, två rid/körpass om dagen och massor av sysslor att hålla på med. Varje år åker jag och min syster till vår kompis och låtsaskusin Mette för att ha ett ''miniridläger'' som vi kallar det, men vi var ju borta i 5 dar så det var inte så mini iår. Vi hade mycket bättre väder detta år än förra (då det var storm hela veckan) så vi red långa turer, upptäckte nya vägar, red på stranden och i skogen m.m. Bilderna är från Mettes granne som har islandshästuppfödning.

Kommentarer
Postat av: Lotte

Herregud så flink du er til å fotografere! Tar av meg hatten her. Disse to bildene var rett og slett fantastisk nydelige. Skarpe, fine farger sammen ogfulle av fart og action. BRA! :) Vh, Lotte

Svar: Oh, tack så himla glad jag blir av att se dethär! Tack!
johannafranssonfoto.blogg.se

2012-08-04 @ 22:36:02
URL: http://lojofoto.com
Postat av: Anna Lötberg - Hobbyfotograf

Gud vad mäktiga bilder, man verkligen känner farten! Älskar den översta :)

Svar: Tack :'D
johannafranssonfoto.blogg.se

2012-08-26 @ 15:03:21
URL: http://lotbergphoto.blogg.se
Postat av: Sarah

Du är helt otrolig på att foto! Alla bilder är jättefina och coola! :D

Svar: Tack så hemskt mycket, glädjer mig verkligen :'D
johannafranssonfoto.blogg.se

2012-08-26 @ 15:47:49
URL: http://goldenphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback